مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:362022-12-15اقتصادي

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با حضور رییس جمهور افتتاح شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پروژه تصفیه خانه پساب و بازچرخانی شهر بیرجند امروز 24 آذرماه با ظرفیت 21 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز افتتاح شد.

این تصفیه خانه در راستای رسالت و سیاست های دولت سیزدهم و وزارت نیرو با هدف افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب، سالم سازی محیط زیست، رونق کشاورزی، تأمین آب جایگزین و اشتغال زایی، بهره برداری از بخش مایع واحد تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با سیستم لجن فعال و نیز حذف نیتروژن با ظرفیت 21 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز برای جمعیت 140 هزار نفر راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در آیین افتتاح این طرح گفت: مدول دوم تصفیه خانه بیرجند که از سال گذشته به مرحله بهره برداری آزمایشی رسید، امروز رسما افتتاح شد.

حسین امامی افزود: از ابتدای سال 1394 عملیات اجرایی مرحله دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند آغاز شد و این پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیون یورو از محل بانک بین المللی توسعه و تجارت اکو و 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی ملی تکمیل شده است.

وی بیان کرد: پساب این تصفیه خانه که امروز به بهره برداری رسید، در بخش هایی چون صنعت، کشاورزی و فضای سبز مورداستفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با حضور رییس جمهور افتتاح شد

مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند با حضور رییس جمهور افتتاح شد