مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-15سياسي

بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت


بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم چشمی صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: ما در روزهای حساس و سختی به سر می بریم و چالش بزرگی را پشت سرگذاشتیم، برنامه ای که دشمن برای ما داشت در چهار دهه قبل هم پیاده کرده اما با همراهی و همدلی مردم همیشه با شکست مواجه شده است.

وی افزود: در بحث جهاد تبیین باید بیشتر فعالیت کنیم، هم در راستای جهاد تبیین تئوری که بیانگر اهداف مقدس نظام و انقلاب و مبنی بر اعتقادات از جمله کمک به مستضعفین، برقراری عدالت و استقلال طلبی است.

رییس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: متأسفانه در بحث جهاد تبیین عملی کوتاهی شده و کارآمدی نظام در حوزه های مختلف به خوبی تبیین نشده است.

چشمی اضافه کرد: به عنوان مثال در حوزه پزشکی و سلامت در کشور در مقایسه با پیش از انقلاب پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته ایم به گونه ای که قبل از انقلاب پوشش بیمارستانی در کشور تنها 35 درصد بود و این در حالی است که اکنون بالای 97 درصد کشور از خدمات و پوشش بیمارستانی بهرمند هستند.

وی عنوان کرد: اهداف متعالی بسیج در راستای تعالی نظام و انقلاب است و در حوزه های مختلف همواره حامی و همراه مردم به ویژه در مناطق محروم است و نهایت تلاش خود را در برقراری عدالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت

بسیج جامعه پزشکی در مناطق حضور بیشتری خواهد داشت