مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-15دانش

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه ها بازنگری می شود


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بررسی و بازنگری آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و تدوین سند جامع برنامه ریزی نیروی انسانی خبر داد.

- مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بررسی و بازنگری آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و تدوین سند جامع برنامه ریزی نیروی انسانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد افکانه در اولین نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی استان تهران، گفت: یاوران علمی رکن مهمی در مجموعه آموزش عالی محسوب می شوند و نقش موثری در یکپارچگی سیستم و اثرگذاری بر فرآیندها دارند و می توانند دو رکن دیگر را نیز جهت دهی کنند.

افکانه، اهداف نشست تخصصی مدیران منابع انسانی و پشتیبانی را شناسایی چالش ها، فرصت ها و استفاده بهینه از ظرفیت های منابع انسانی جامعه دانشگاهی کشور، اتخاذ سیاست ها، راهبردها و اقدامات حوزه منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه های کشور، تقویت ارتباطات و تعاملات موثر و کارآمد بین مدیران منابع انسانی جامعه دانشگاهی کشور، ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی در زمینه چالش های کنونی و پیش روی منابع انسانی و تعامل و تبادل تجارب متولیان و متخصصان حوزه منابع انسانی به منظور هم افزایی موثر و کارآمد برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه ها بازنگری می شود

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه ها بازنگری می شود