مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-15اقتصادي

گردش مالی حدود سه هزار میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال بیش از 20 هزار نفر سبب رونق واحدهای تولیدی با گردش مالی 2هزار و 850 میلیارد تومان در این واحدها شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال بیش از 20 هزار نفر سبب رونق واحدهای تولیدی با گردش مالی 2هزار و 850 میلیارد تومان در این واحدها شده است.

عطاءالله اکبری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از طرح نهضت ملی مسکن افزود: تاکنون عملیات ساخت 11 هزار و 671 واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی مطلوب پیش بینی می شود 2 هزار واحد آن تا پایان سالجاری آماده بهره برداری شود.

وی تاکید کرد: به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان این اداره کل استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت استان را در اولویت کاری خود قرار داده که نتیجه آن اشتغال بخش قابل توجهی از افراد جویای کار و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی حدود سه هزار میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

گردش مالی حدود سه هزار میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان