مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-15اقتصادي

تخفیف تا 45 درصد برای خوش مصرف ها گاز


طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی پس از 2 دهه اجرایی خواهد شد،تعرفه های غیر یارانه ای در انتظار مشترکان پرمصرف و 60 درصدظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

- به گزارش، طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی پس از 2 دهه اجرایی خواهد شد، تعرفه های غیر یارانه ای در انتظار مشترکان پرمصرف، مصرف آب شرب تهرانی ها همچنان 40 هزار لیتر بر ثانیه است، 73 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاه های حرارتی کشور، مصرف گاز از مرز 600 میلیون مترمکعب عبور کرد و 60 درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی پس از 2 دهه اجرایی خواهد شد خجسته مهر با اشاره به اقدام های انجام شده در پارس جنوبی و دیگر میدان ها برای افزایش تولید گاز طبیعی در کشور گفت: طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی بهمن ماه امسال پس از دو دهه به مدار تولید می آید.

وی ادامه داد: آنچه در منطقه پارس جنوبی مشاهده می کنیم حاصل سرمایه گذاری 85 میلیارد دلاری طی دو دهه است و این از افتخارهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی از برداشت روزانه بیش از 700 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی خبر داد و افزود: بیش از 70 درصد گاز کشور از این میدان مشترک برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف تا 45 درصد برای خوش مصرف ها گاز

تخفیف تا 45 درصد برای خوش مصرف ها گاز