مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-15اقتصادي

آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو/ افزایش عرضه خودرو در بورس کالا


آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو، هایی شدن مذاکرات ایران و اوراسیا بر سر تجارت آزاد 7500 قلم کالا و دستور صمت برای افزایش عرضه خودرو در بورس از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نهایی شدن مذاکرات ایران و اوراسیا بر سر تجارت آزاد 7500 قلم کالا، توافق با قطر و ترکیه برای استرداد مجرمان اقتصادی و اموال آنها، سنت شکنی دولت در لغو قیمت گذاری دستوری خودرو، آیین نامه رفع تعهدات ارزی تصویب شد، آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو، دستور صمت برای افزایش عرضه خودرو در بورس، آغاز محدودیت و قطعی گاز در صنایع فولادی از ابتدای آذر ماه، عدم افزایش قیمت شیرینی در آستانه یلدا، بلاتکلیفی رجیستر شدن آیفون 14، آزادسازی صادرات دستمال کاغذی، واردات خودرو از چین ممنوع نمی شود، رشد 4 درصدی صادرات غیرنفتی به عراق و رشد شدید قیمت ها در بازار خودرو، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صنعت، معدن و تجارت بود.

آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو سید رضا فاطمی امین وزیر صمت گفت: هماهنگی برای واردات خودرو و اولین ثبت سفارش خودرو انجام شده و هفته آینده نخستین خودروهای وارداتی به ایران می آید.

دستور صمت برای افزایش عرضه خودرو در بورس طبق ابلاغیه وزارت صمت حداقل عرضه هر محصول در بورس کالا در هر دوره به تعداد 2000 دستگاه برای دو خودروساز بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو/ افزایش عرضه خودرو در بورس کالا

آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو/ افزایش عرضه خودرو در بورس کالا