مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-15سياسي

مسأله خلیج گرگان به شدت جدی است


مسأله خلیج گرگان به شدت جدی است و سکوت در این خصوص جایز نیست و همه نخبگان و مدیران موظف هستند در این مسیر اقدامات خود را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارکرد: مسأله خلیج گرگان به شدت جدی است و سکوت در این خصوص جایز نیست و همه نخبگان و مدیران موظف هستند در این مسیر اقدامات خود را انجام دهند.

استاندار گلستان افزود: لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان با قوت در حال اجرا است اما علاوه بر آن دیگر مداخلات ذیل مصوبات ستاد ملی تالاب ها نظیر تامین حقآبه رودخانه های قره سو و نکارود در اثر بخشی اقدامات بسیار پراهمیت است.

وی بیان کرد: همه دستگاه های دارای ماشین آلاتی مانند بیل مکانیکی و بولدوزر موظف هستند با آب منطقه ای در راستای تخریب ضربتی قریب به 70 آبندان غیرمجاز در استان همکاری کنند تا آب رودخانه ها به پایین دست برسد.

زنگانه ادامه داد: با توجه به وجود آب بندان های غیر مجاز تا اطلاع ثانوی لایروبی آببندان ها از دستور کار خارج می شود.

استاندار گلستان عنوان کرد: فرمانداران در تخریب آببندان های غیرمجاز و مسدودسازی چاه های غیرمجاز با آب منطقه ای و جهاد کشاورزی همکاری کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله خلیج گرگان به شدت جدی است

مسأله خلیج گرگان به شدت جدی است