مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-15اقتصادي

احصاء 137 فرصت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


بیش از 137 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان احصاء شده که بر اساس آن سرمایه گذاران می توانند برای سرمایه گذاری در آن ها ورود پیدا کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیش از 137 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان احصاء شده که بر اساس آن سرمایه گذاران می توانند برای سرمایه گذاری در آن ها ورود پیدا کنند.

جواد قناعت، در نشست برنامه ریزی جلسه دیدار سرمایه گذاران داخلی و خارجی با رییس جمهور در بیرجند که به صورت ارتباط تصویری با معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم توجه ویژه به استان های محروم و یا مناطق کمتر توسعه یافته است.

به گفته وی؛ در این راستا توزیع متوازن و عادلانه منابع و توجه ویژه به طرح های اقتصادی بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های هر استان از سیاست های دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قناعت با بیان اینکه با تدبیر معاون اجرایی رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی سرمایه گذاران بخش های حقوقی، حقیقی و خصوصی به خراسان جنوبی سفر می کنند، گفت: سرمایه گذاران بیشتر متمایل به سرمایه گذاری در استان هایی هستند که سرمایه گذاری در آنها زود بازده بوده و سریع تر به نتیجه می رسد لذا رغبت به سرمایه گذاری در استان های کم برخوردار کمتر است چون احتمال می رود بازگشت سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء 137 فرصت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

احصاء 137 فرصت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی