مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 00:102022-12-14پزشكي

نادیده گرفتن کرونا می تواند شرایط ایده آل برای بروز سویه جدید را ایجاد کند


رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک در معابر عمومی و اجتماعات خانوادگی و تزریق واکسن کرونا همچنان ضرورت دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک در معابر عمومی و اجتماعات خانوادگی و تزریق واکسن کرونا همچنان ضرورت دارد.

دکتر حسین کمانی در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به هشدار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر رویکرد نامناسب نسبت به پاندمی کرونا و ایجاد زنجیره ی مرگبار آن افزود: نادیده گرفتن کرونا در بویژه در فصول سرد دمایی، می تواند شرایط ایده آل برای بروز سویه جدید و مرگبار را ایجاد نماید.

وی گفت: با وجود اینکه جهان به مرحله پایان وضعیت اضطراری پاندمی کرونا نزدیک شده است، اما هنوز به این مرحله دست پیدا نکرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 90 درصد مردم جهان به دلیل ابتلا به کرونا و یا واکسیناسیون نوعی ایمنی نسبت به SARS-COV-2 را دارند، بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، عدم سهولت در انجام تست ها، واکسیناسیون می تواند شرایط ظهور سویه جدیدی را فراهم کند که می تواند منجر به مرگ و میر زیادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن کرونا می تواند شرایط ایده آل برای بروز سویه جدید را ایجاد کند

نادیده گرفتن کرونا می تواند شرایط ایده آل برای بروز سویه جدید را ایجاد کند