مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-14اقتصادي

آمادگی فناوران خوزستان برای حل مسائل صنعتی ارمنستان


رییس پارک علم و فناوری خوزستان در دیدار با سفیر ارمنستان گفت: ما آمادگی کامل داریم که در هر زمینه در فناوری همکاران و مدیران 340 شرکت را هماهنگ کنیم تا موضوعات صنعتی ارمنستان را برای تولید بیشتر، - بهره وری و.

در ارمنستان حل و فصل کنند.

دکتر محمد راضی جلالی در نشست با سفیر ارمنستان در ایران که امروز (23 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صنعت و اقتصاد کشور ارمنستان کم و بیش شبیه صنایع کشور ما است از جنله در حوزه انرژی، تولید مواد شیمیایی، نساجی، الکترونیک و معادن به ویژه در حوزه گردشگری و.

است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کشور ما سالیان درازی است که تحت تحریم های مختلفی از سوی کشورهای خارجی از جمله آمریکا قرار گرفته اما این موضوع فرصتی ایجاد کرده است که جوانان ما با تکیه بر دانش خود، راه حل های خوبی برای حل مشکلات کشور ارائه کنند و این باعث شده علی رغم تحریم ها شرایط تولیدی را در بسیاری از حوزه ها داشنه باشیم.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در جمهوری اسلامی حدود 51 پارک علم و فناوری وجود دارد که یکی از آن ها در خوزستان مستقر است؛ این مجموعه حدود 343 شرکت در زمینه های مختلف از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، الکترونیک، زیست فناوری، آی تی، صنایع خلاق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فناوران خوزستان برای حل مسائل صنعتی ارمنستان

آمادگی فناوران خوزستان برای حل مسائل صنعتی ارمنستان