مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-14اقتصادي

یزد الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است


رییس سازمان شیلات ایران از یزد به عنوان سرآمد و الگوی ماهی تیلاپیا در کشور یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسین حسینی روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع پرورش تیلاپیا در شهرستان بافق با تاکید بر اهمیت و جایگاه شیلات در امنیت غذایی کشور با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های این بخش از منظر مصرف کم آب، سازگاری پرورش در اقلیم های مختلف به پرورش تیلاپیا به عنوان ماهی متمایز و سودمند در شرایط اقلیمی کشور اشاره کرد و استان یزد را به عنوان سرآمد تولید تیلاپیا، الگویی موفق برای سایر مناطق کشور معرفی کرد.

وی بیان کرد: امروز با هدف بررسی توانمندی ها و چالش های بخش تولید و ارائه راهکارهای عملیاتی برای تقویت هرچه بیشتر بخش شیلات و آبزیان به ویژه پرورش ماهی تیلاپیا عنوان کرد.

حسینی عنوان کرد: پرورش تیلاپیا به واسطه مصرف کم آب و سازگاری پرورش در اقلیم های مختلف، به عنوان ماهی متمایز و سودمند در شرایط اقلیمی کشور محسوب می شود که با مدیریت مناسب سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت شیلات استان، یزد را می توان به عنوان سرآمد تولید تیلاپیا الگویی موفق برای سایر مناطق کشور معرفی کرد.

رییس سازمان شیلات ایران اظهار داشت: ضرورت بازاریابی، فرهنگ سازی و تغییر ذهنیت عموم جامعه در زمینه ماهی تیلاپیا و ایجاد تشکلهای مردمی و تولیدکنندگان، راهکاری مؤثر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است

یزد الگوی تولید ماهی تیلاپیا در کشور است