مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 22:552022-12-14حوادث

مرد کینه جو دوستش را به رگبار بست


19»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره 2 دانش آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه جو دوستش را .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه بیست و سوم آذر ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 560 هزار و 294 تن رسید.

بیشتر بخوانید سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده به دنبال سقوط مرگبار دختری جوان از بالای پل عابر پیاده، پسر جوانی در این پرونده بازداشت شد.

بیشتر بخوانید اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری کلاهبردار اینترنتی که در کانال های تلگرامی همسریابی، با وعده ازدواج دختران جوان را اغفال و از آن ها اخاذی می کرد، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه خانه دستگیر شد مرد جوانی که قهوه خانه ای در شرق تهران را به خاک و خون کشیده بود، توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید قصاص برای قاتل شاهد پرونده پسر جوان که پیش از برگزاری جلسه محاکمه شاهد پرونده اش را به قتل رسانده بود، به قصاص محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد کینه جو دوستش را به رگبار بست

مرد کینه جو دوستش را به رگبار بست