مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 22:002022-12-14ورزشي

«ستارگان رزمی»؛ خونِ تازه در رگ ورزش های رزمی رفسنجان


باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با برگزاری المپیاد «ستارگان رزمی» که نزدیک به 3000 ورزشکار طی سه هفته به رقابت پرداختند، نگاه ها را به استعدادهای ناب ورزش های رزمی در شهرستان معطوف کرد.

- ایسنا/کرمان باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان با برگزاری المپیاد ستارگان رزمی که نزدیک به 3000 ورزشکار طی سه هفته به رقابت پرداختند، نگاه ها را به استعدادهای ناب ورزش های رزمی در شهرستان معطوف کرد.

حسین پورمحمدی مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان شامگاه 23 آذرماه در نشست خبری ظهار کرد: المپیاد ستارگان رزمی نوع جدیدی از مسابقات رزمی بود چرا که قبل از این، مسابقات هر رشته رزمی به صورت مجزا برگزار می شد و یا فقط برنامه نمایشی به صورت مشترک داشتند اما به شکل کنونی که تمام رشته های رزمی فعال در شهرستان در قالب یک دوره مسابقات رقابت کنند، کار بدیعی بود.

وی به زمان این رقابتها که در اوج برگزاری مسابقات جام جهانی بود، اشاره کرد و گفت: با این حال استقبال از این المپیاد کم نظیر بود به نحوی که بیش از 2900 نفر از ورزشکاران رزمی شهرستان در المپیاد شرکت کردند که رکوردی در المپیادها و مسابقات رزمی در سطح استان و کشور محسوب می شود.

پورمحمدی با بیان اینکه هیئت های رزمی با حداکثر توان و ظرفیت در المپیاد ستارگان رزمی شرکت کردند، ادامه داد: موضوع دیگری که در مورد زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ستارگان رزمی»؛ خونِ تازه در رگ ورزش های رزمی رفسنجان

«ستارگان رزمی»؛ خونِ تازه در رگ ورزش های رزمی رفسنجان