مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:402022-12-14سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام است


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با چهارشنبه های ایثار حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین با حضور در منزل شهدا با خانواده این عزیزان دیدار کردند.

محمودی در این دیدار با تاکید بر اینکه حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضامن اقتدار نظام است اظهار داشت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و باید به صورت مستمر از آنها تکریم و تجلیل شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا و ایثارگران در به ثمر رسیدن انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا بارور شده و به ثمر نشسته است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ارزش کار بزرگ شهدای دفاع مقدس در دفاع از میهن امنیت زمان حال را برای ما به ارمغان آورد و در این مسیر خانواده های این عزیزان بسیار همراه و تأثیر گذار بوده اند.

بر اساس این گزارش در این دیدارها از خانواده شهید قاسم حسن آبادی که در سال 1367( مفقود الاثر) در زمان اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و خانواده شهید بهروز احمدزاده متأهل که در سال 1367 در فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمده است بازدید به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام است