مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-14سياسي

استکبار با دوقطبی سازی در صدد نفوذ و رخنه در نظام اسلامی است


فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: استکبار جهانی با ایجاد دوقطبی در جامعه و زیر سؤال بردن فرهنگ ارزشی و دینی تلاش می کند تا اندیشه و ذهنیت جوانان ما را مخدوش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهاالدین پاریاب بهلولی در بیمارستان ایثار اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی با درک این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران توان و قدرت مقابله نظامی و حتی ایستادگی در برابر هجمه ها و تحریم ها را دارد، امروز به حربه شیطانی دوقطبی کردن جامعه روی آورده تا زمینه انحراف در افکار و اندیشه های نسل آینده را رقم بزند.

وی تصریح کرد: شهدای ما در حقیقت بزرگترین سرمایه های معنوی هستند که در وصیت نامه های خود به روشنی حیله ها و کیدهای دشمن را تبیین کرده و سعی داشتند تا ملت ایران را در برابر این خواسته های نامشروع دشمنان آگاه و روشن کنند.

فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: در چند ماه اخیر ماهیت اصلی کید و حیله دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران مشخص شد چرا که آنها تلاش کردند تا با دوقطبی کردن جامعه به سمتی حرکت کنند تا ذهنیت و اندیشه جوانان ما از مبانی اصلی دینی و اسلامی فاصله گرفته و به نوعی در مسیر خواسته های آنها قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار با دوقطبی سازی در صدد نفوذ و رخنه در نظام اسلامی است

استکبار با دوقطبی سازی در صدد نفوذ و رخنه در نظام اسلامی است