مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-14سياسي

اعلام جزییات ویژه برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در یزد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازه زمانی 13 روزه در استان یزد انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ منصور زارع در نشست خبری ویژه برنامه استقبال تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است پنج شنبه 24 آذرماه 15 شهید گمنام در استان یزد تشییع می شوند.

  وی افزود: بعد از چندین سال و پیگیری های مردمی این تعداد شهید گمنام برای تشییع و تدفین به استان یزد اختصاص داده شده است.

  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد تشکیل چهار کمیته اجرایی راه اندازی شده است، گفت: استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در بازه زمانی 13 روزه در استان یزد انجام می شود.

  سرهنگ زارع در ادامه با اشاره به طرح این سئوال که شهدای گمنام ایرانی هستند یا خیر، گفت: تمام آزمایشات و بررسی های فنی لازم برای تشخیص ایرانی بودن شهدای گمنام دفاع مقدس انجام شده و جای هیچ شک و شبهه ای در این خصوص نیست.

  مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان یزد با بیان این که مسیر حرکت کاروان شهدا بعد از استقبال مسئولان در فرودگاه شهید صدوقی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از خیابان های مختلف خواهد بود، تصریح کرد: مسیر کاروان شهدا از بلوار آزادگان به سمت میدان امام عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات ویژه برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در یزد

اعلام جزییات ویژه برنامه تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در یزد