مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 20:252022-12-14اقتصادي

ترافیک ورود اتوبوس های جدید به قم تا پایان سال


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر قم گفت: بخشی از اعتبار موردنیاز برای خرید اتوبوس ها از منابع داخلی شهرداری و بخشی نیز با کمک دولت پرداخت شده و امروز 15 دستگاه به ناوگان اضافه می شود و تا پایان سال تمام 99 دستگاه وارد ناوگان خواهد شد.

- سید محمدحسین دهناد امروز چهارشنبه 23 آذرماه در حاشیه مرحله نخست ورود 99 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر قم در آستانه 26 آذر روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری در قم، توسعه کمی و کیفی ناوگان اتوبوس رانی شهرداری است.

وی خرید 99 دستگاه اتوبوس جدید را در راستای توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر دانست و افزود: بخشی از اعتبار موردنیاز برای خرید اتوبوس ها از منابع داخلی شهرداری و بخشی نیز با کمک دولت پرداخت شده و امروز 15 دستگاه به ناوگان اضافه می شود و تا پایان سال تمام 99 دستگاه وارد ناوگان خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر قم، ایجاد شبکه حمل ونقل کارآمد را مورد توجه قرار داد و گفت: برای داشتن شبکه حمل ونقل کارآمد نیاز به توسعه و تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی بوده و تجربه شهرهای دنیا نشان داده باید مردم را به استفاده از حمل ونقل عمومی تشویق کنیم.

وی همچنین پوشش مناسب معابر سطح شهر را نیز به عنوان عامل تشویق کننده شهروندان در استفاده از حمل ونقل عمومی مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک ورود اتوبوس های جدید به قم تا پایان سال

ترافیک ورود اتوبوس های جدید به قم تا پایان سال