مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-14اقتصادي

صادرکنندگان گوجه فرنگی در بوشهر حمایت شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: برای رونق افزایی به بازار خرما و گوجه فرنگی، حمایت از صادرکنندگان و مباشران این محصولات ضروری است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین عصر چهارشنبه در نشست امنیت غذایی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه کشاورزی ظرفیت بالایی دارد اظهار داشت: استان بوشهر در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل، میگو و خرما دارای جایگاه ویژه ای است و حمایت از تولیدکنندگان باید به صورت بی وقفه در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به وضع تعرفه صادرات گوجه فرنگی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم تعرفه صادرات محصولات کشاورزی، از استان ها نیز مشورت بگیرد، چون شرایط و وضعیت معیشتی تولیدکنندگان نباید تحت تأثیر قرار گیرد.

باستین بیان کرد: در هفته های اخیر پیگیری های لازم را برای تغییر تعرفه صادرات گوجه فرنگی انجام دادیم و خوشبختانه با همکاری و مساعدت وزیر جهاد، تعرفه صادرات گوجه فرنگی به نزدیک صفر رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم چاره اندیشی برای خرید خرمای کشاورزان خاطر نشان کرد: با توجه به نگهداری 80 هزار تن خرما در سردخانه های استان بوشهر، از وزارت جهاد تقاضا داریم از همه ظرفیت ها برای صادرات و همچنین فروش داخلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان گوجه فرنگی در بوشهر حمایت شوند

صادرکنندگان گوجه فرنگی در بوشهر حمایت شوند