مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-14سياسي

لزوم احیای هویت محلی و ایجاد سبک زندگی ایرانی-اسلامی در پایتخت


شهردار تهران در نخستین جلسه قرارگاه مشارکت های محله ای شهر تهران گفت: هویت محلی باید دوباره در شهر زنده شود و مردم به محله خود افتخار کنند و هویتی که در حال حاضر آسیب خورده است باید یک سبک زندگی ایرانی-اسلامی را به دنبال داشته باشد.

- زاکانی در جلسه قرارگاه مشارکت های محله ای تهران تاکید کرد لزوم احیای هویت محلی و ایجاد سبک زندگی ایرانی-اسلامی در پایتخت شهردار تهران در نخستین جلسه قرارگاه مشارکت های محله ای شهر تهران گفت: هویت محلی باید دوباره در شهر زنده شود و مردم به محله خود افتخار کنند و هویتی که در حال حاضر آسیب خورده است باید یک سبک زندگی ایرانی-اسلامی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه قرارگاه مشارکت های محله ای شهر تهران به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای این قرارگاه از نهادها و دستگاه های مختلف برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه که عصر امروز - چهارشنبه 23 آذر 1401- در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه یکی از پایه های اساسی نظام اسلامی توجه به مردم و حضور مردم برای اداره امور در کشور در همه ابعاد است و کسی نمی تواند نقش مردم را کمرنگ ببیند، اظهارکرد: برای موضوع مدیریت شهر از سابق نگاه های مختلفی بود و در برهه ای نیز به شورایاری ها توجه می شد و مدیریت محلات بر اساس نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای هویت محلی و ایجاد سبک زندگی ایرانی-اسلامی در پایتخت

لزوم احیای هویت محلی و ایجاد سبک زندگی ایرانی-اسلامی در پایتخت