مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-14اجتماعي

کرونا فضای اجتماعی شدن را از نوجوانان گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرنوش هدایتی در نشست تخصصی «تفکر مراقبتی و کنترل تعارض در نوجوانان» که صبح روز سه شنبه 22 آذر 1401 به مناسبت چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری برگزار شد؛ - عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی دوران پساکرونا را دوران بدی برای نوجوانان می داند و معتقد است نوجوانان برای اجتماعی شدن نیازمند فاصله گرفتن از محیط خانه و خانواده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرنوش هدایتی در نشست تخصصی تفکر مراقبتی و کنترل تعارض در نوجوانان که صبح روز سه شنبه 22 آذر 1401 به مناسبت چهاردهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری برگزار شد؛ گفت: دوران پساکرونا برای نوجوانان ما، دوران بدی است، چون نوجوان به طور طبیعی هشت ساعت از زندگی خود را در خارج از محیط خانواده سپری می کند، اما سه سال قرنطینه کرونایی امکان دوری از محیط خانواده را از آنان سلب کرد.

رییس پژوهشگاه اخلاق و تربیت که در محل مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سخن می گفت، تصریح کرد: مطابق پژوهش های جهانی بیشترین آسیب قرنطینه به نوجوانان وارد شده است.

نوجوانان امروز در دنیای مجازی هستند و سعی می کنند جهان را زودتر کشف کنند و این موضوع آزادی عمل و انتخاب آن ها را بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فضای اجتماعی شدن را از نوجوانان گرفت

کرونا فضای اجتماعی شدن را از نوجوانان گرفت