مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-14اجتماعي

اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی در قاینات؛ از آموزش تا توسعه فعالیت های پزشکی


سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از بهره مندی بیش از 8000 نفر از خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی در شهرستان قاین خبر داد.

- اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی در قاینات؛ از آموزش تا توسعه فعالیت های پزشکی ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از بهره مندی بیش از 8000 نفر از خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی در شهرستان قاین خبر داد.

مهدی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا گفت: فعالیت جهاد دانشگاهی در شهرستان قاینات از 12 مردادماه 98 با هدف توسعه فعالیت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات جهاد دانشگاهی در این شهرستان اظهار کرد: راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت، مرکز فرهنگی، هنری و گردشگری بزرگمهر و برگزاری برنامه های فرهنگی شامل مسابقات کتابخوانی و شاهنامه خوانی بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در قاینات بوده است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری بیش از 40 عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش کوتاه مدت قاین افزود: انعقاد قراردادهای آموزشی با شرکت ها و آموزش بیش از 2900 نفر در سال به صورت میانگین از دیگر اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی در شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی در قاینات؛ از آموزش تا توسعه فعالیت های پزشکی

اقدامات انجام شده جهاددانشگاهی در قاینات؛ از آموزش تا توسعه فعالیت های پزشکی