مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 19:002022-12-14فرهنگي

تشکیل شورای ساماندهی آثار هنری در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه شورای ساماندهی آثار هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور مهرداد باقری پبدنی، محمدعلی رجبی، - نخستین جلسه شورای ساماندهی آثار هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور هنرمندان پیشکسوت در موزه امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه شورای ساماندهی آثار هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور مهرداد باقری پبدنی، محمدعلی رجبی، محمدحسین حلیمی، عبدالحمید قدیریان، امیر عبدالحسینی، محمد زرویی نصرآباد، یاسر جلالی و شهاب الدین شکیبا در موزه هنر های دینی امام علی (ع) برگزار شد.

آثار هنری فاخر در سازمان فرهنگی هنری باید به چرخه ای کارآمد تبدیل شودمهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت آثار هنری گفت: با توجه به اهمیت و ضریب تاثیر فضای هنری در کلیت شهر و با اتکا به داشته هایمان، مراکز و موزه های هنری نیازمند برنامه ریزی دقیق تر و همکاری با هنرمندان پیشکسوت در این زمینه است.

باقری با توجه به پتانسیل و ظرفیت مراکز و موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: هدف از برگزاری این نشست ها این است که آثار هنری فاخر در سازمان فرهنگی هنری به چرخه ای کارآمد تبدیل شود و فقط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای ساماندهی آثار هنری در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

تشکیل شورای ساماندهی آثار هنری در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران