مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-14اقتصادي

کمبود اعتبارات بانکی برای پرداخت وام فرزندآوری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت دولت برنامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده که با کمبود اعتبارات بانکی مواجهه هستیم.

- شهروز کیانی چهارشنبه 23 آذرماه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: دولت سیزدهم از زمان استقرارش با وجود کارشکنی هایی که توسط دشمنان بر دولت تحمیل شده، خوشبختانه توانسته توفیقات قابل توجهی به دست آورد.

وی تصریح کرد: با حضور دولت سیزدهم در بحث کرونا اتفاقات خوبی افتاد و آمار مرگ و میر در کشور که به روزی 700 نفر هم رسیده بود، کنترل شد و خوشبختانه امروز می بینیم که آمار بیماری کرونا و آمار مرگ و میر روزانه ناشی از این بیماری نیز بسیار کاهش یافته و به صفر رسیده است.

کیانی افزود: اتکای دولت سیزدهم بر روی توانمندی های داخلی کشور و جوانان است که امیدواریم دولت بتواند با غلبه بر مشکلات کنونی توفیقات بیشتری در همه زمینه ها به دست آورد.

وی یادآور شد: بحث ازدواج و فرزندآوری از موضوعات حیاتی و مهم برای کشور هستند و بحث جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، دولت در این زمینه تلاش می کند و این بار عظیم را به دوش می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبارات بانکی برای پرداخت وام فرزندآوری

کمبود اعتبارات بانکی برای پرداخت وام فرزندآوری