مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-14حوادث

نجات قایق صیادی از خطر غرق شدن در آب های بوشهر


رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: قایق صیادی فاقد هویت در آب های بوشهر (واقع در محدوده کشتی مغروقه رافائل) از خطر غرق نجات پیدا کرد.

- بوشهر- رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: قایق صیادی فاقد هویت در آب های بوشهر (واقع در محدوده کشتی مغروقه رافائل) از خطر غرق نجات پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت خسروی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار بستگان یکی از سرنشینان قایق یاد شده به مرکز هماهنگی و جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر در حال غرق بودن قایق در حوالی کشی مغروقه رافائل، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی 18 از بندر عامری، 2 فروند قایق محلی و قایق گلف پایگاه دریابانی از جفره به موقعیت اعزام شد.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناورهای اعزامی با جست و جو طبق الگوی تعیین شده نسبت به پیدا کردن قایق و نجات آن اقدام کردند.

وی گفت: در این عملیات جست و جو قایق صیادی فاقد هویت در آب های بوشهر (واقع در محدوده کشتی مغروقه رافائل) از خطر غرق نجات پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات قایق صیادی از خطر غرق شدن در آب های بوشهر

نجات قایق صیادی از خطر غرق شدن در آب های بوشهر