مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:302022-12-14اقتصادي

استفاده از پساب فاضلاب؛ شرط ایجاد واحدهای صنعتی سنگین فولاد در رزن


شرایط برای ایجاد واحدهای صنعتی سنگین فولاد از نظر معادن، منابع طبیعی و زمین در شهرستان رزن بسیار مهیاست اما شرط ما برای دادن مجوز ایجاد این واحدهای صنعتی استفاده از پساب فاضلاب رزن خواهد بود.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شرایط برای ایجاد واحدهای صنعتی سنگین فولاد از نظر معادن، منابع طبیعی و زمین در شهرستان رزن بسیار مهیاست اما شرط ما برای دادن مجوز ایجاد این واحدهای صنعتی استفاده از پساب فاضلاب رزن خواهد بود.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 23 آذرماه در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رزن، اظهار کرد: به علت عدم موافقت سرمایه گذاران طرح به شرط استفاده از پساب فاضلاب با ایجاد سه طرح صنعتی سنگین فولاد در شهرستان مخالفت کردیم چراکه قرار نیست برای چنین واحدهای صنعتی سنگین از سفره های زیر زمینی و آب های موجود، آب مورد نیاز آنها تخصیص داده شود.

وی از اختصاص 32 میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری برای پروژه های آبخیزداری این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان اعتبارات به صورت یکپارچه برای حوزه آبخیزداری منابع طبیعی شهرستان برای مدت سه سال آینده شامل امسال، سال 1402 و 1403 اختصاص داده شده است.

فرماندار رزن در ادامه با تاکید بر تشکیل سمن ها و سازمان های مردم نهاد حوزه آب در شهرستان بیان کرد: تشکیل سازمان های مردم نهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب فاضلاب؛ شرط ایجاد واحدهای صنعتی سنگین فولاد در رزن

استفاده از پساب فاضلاب؛ شرط ایجاد واحدهای صنعتی سنگین فولاد در رزن