مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-14سياسي

نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد


با حضور سفیر کشور جمهوری ارمنستان، نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دوره قاجار بر اساس اسناد موزه ماتناداران شهر ایروان، در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.

- ایسنا/خوزستان با حضور سفیر کشور جمهوری ارمنستان، نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دوره قاجار بر اساس اسناد موزه ماتناداران شهر ایروان، در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.

دکتر کوهی رستمی رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه که امروز چهارشنبه (23 آذرماه) در محل بخش مرجع این کتابخانه انجام شد، بیان کرد: این اسناد شامل 13 حکم فرمانروایان پیشین درباره ارتباطات دو کشور ایران و ارمنستان است.

این اسناد به صورت عکس به برای کتابخانه دانشگاه ارسال شده است و بر اساس مذاکرات انجام شده نسخه اصلی این اسناد به کتابخانه دانشگاه اهدا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اسناد از سوی دکتر آواگیان سفیر کشور جمهوری ارمنستان به دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شده است و برای بازدید علاقه مندان در این کتابخانه به نمایش درآمده است.

رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دکتر آواگیان سفیر کشور جمهوری ارمنستان با حضور در کتابخانه دانشگاه از بخش های مختلف دیدن کرد و مقرر شد همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد

نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد