مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 18:002022-12-14سياسي

هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی چه زمانی برگزار می شود؟


رییس شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: پیشنهاد ما برای زمان برگزاری این دوره جشنواره اسباب بازی مانند سال گذشته در بخش علمی و رقابتی اواخر سال 1401 و بخش ترویجی و نمایشگاهی اوایل سال 1402 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جلسه بررسی کلیات طرح هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی و طرح خانه خلاق با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری برگزار شد.

در این جلسه آیدین مهدیزاده رییس شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه گزارشی کوتاه از روند برگزاری جشنواره اسباب بازی در دوره های پیشین گفت: سه دوره اول جشنواره اسباب بازی بیشتر برای فروش بود و از دوره چهارم به بعد جشنواره شکل متفاوت تری به خود گرفت.

وی افزود: جشنواره اسباب بازی کانون پرورش فکری در بخش های رقابتی، بازار، تخصصی، علمی و ترویجی برگزار می شود.

مهدیزاده ادامه داد: پیشنهاد ما برای زمان برگزاری این دوره از جشنواره مانند سال گذشته در بخش علمی و رقابتی اواخر سال 1401 و بخش ترویجی و نمایشگاهی اوایل سال 1402 است.

وی تصریح کرد: پررنگ کردن بخش بین الملل یکی دیگر از موضوع های مورد توجه است؛ سال گذشته جشنواره به شکل مجازی برگزار شد و توانستیم از این فرصت برای حضور چهره هایی از سایر کشورها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی چه زمانی برگزار می شود؟

هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی چه زمانی برگزار می شود؟