مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-14دانش

افزایش تبادل استاد، دانشجو و فرصت های مطالعاتی میان دو کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان مور دانشجویان با «هانگ سونگ او» سفیر کشور کره شمالی در محل این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تبادل استاد، دانشجو و ایجاد فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت میان دو کشور کره شمالی و ایران می تواند در ارتقاء علمی دو کشور موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان مور دانشجویان با هانگ سونگ او سفیر کشور کره شمالی در محل این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

 داداش پور در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: میان کشور ایران و کره شمالی ارتباطات خوبی وجود دارد و ما در این جلسه، قصد داریم در گسترش این ارتباطات سهیم باشیم.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور و ایجاد فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت برای دانشجویان و اساتید می تواند در تحکیم روابط دو کشورمورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: روابط دراز مدتی میان ایران و کره شمالی وجود داشته و دارد که دوام و بقای این روابط می تواند با تبادلات علمی میان دو کشور افزایش یابد به همین منظور در خصوص ادامه تحصیل دانشجویان کره شمالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تبادل استاد، دانشجو و فرصت های مطالعاتی میان دو کشور

افزایش تبادل استاد، دانشجو و فرصت های مطالعاتی میان دو کشور