مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-14اقتصادي

دپوی بیش از 12 هزار تن نمک و ماسه در مناطق مختلف شهر زنجان


شهردار زنجان از دپوی بیش از 12 هزار تن نمک و ماسه در مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: 50 هزار کیسه نمک نیز در 144 مخزن در سطح شهر برای استفاده در مواقع لازم تعبیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروز فر ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، به اقدامات و تمهیدات انجام شده برای عملیات زمستانی اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع 33 میلیارد تومان هزینه شده در این حوزه، پنج میلیارد تومان برای تعمیر ماشین آلات موجود و هشت میلیارد تومان نیز به عنوان سقف هزینه کرد جهت اجاره ماشین آلات از بخش خصوصی اختصاص داده شد.

وی ابراز داشت: از سال 1385 ماشین آلات جدید مورد نیاز برف روبی برای شهرداری زنجان خریداری نشده بود.

شهردار زنجان گفت: امسال هفت دستگاه نمک پاش، 6 دستگاه مینی لودر، چهار تیغه جدید برف روبی و یک دستگاه ماشین برف خور به ماشین آلات برف روبی شهرداری اضافه کردیم.

فیروز فر تاکید کرد: امسال در مجموع 33 میلیارد تومان برای ستاد برف روبی زمستانی در شهر هزینه شده که 20 میلیارد تومان آن به خرید ماشین آلات جدید برف روبی اختصاص یافته است.

وی همچنین از دپو بیش از 12 هزار تن نمک و ماسه در مناطق مختلف شهر خبر داد و تاکید کرد: 50 هزار کیسه نمک نیز در 144 مخزن در سطح شهر برای استفاده در مواقع لازم تعبیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی بیش از 12 هزار تن نمک و ماسه در مناطق مختلف شهر زنجان

دپوی بیش از 12 هزار تن نمک و ماسه در مناطق مختلف شهر زنجان