مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-14سياسي

سردار فدوی: رستم قاسمی برای موضوعات کاری وزارت راه به چین سفر کرده بود


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مرحوم قاسمی علاوه بر اجرای پروژه های نظامی در نیروی دریایی سپاه، پروژه های بسیار بزرگی را در بخش عمران کشور نیز انجام داد.

- سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس، درباره خدمات و فعالیت های مرحوم رستم قاسمی گفت: خدا را شکر برادر رستم قاسمی مانند بسیاری از پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار واقعی اسلامی بود.

  وی با بیان اینکه سردار قاسمی در 15 سالگی پاسدار شد، ادامه داد: او تلاش خود را از همان روزهای اول آغاز و این تلاش را در همه مراحل تا هنگام مرگ تداوم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بیشتر عمر سردار رستم قاسمی در نیروی دریایی سپاه سپری شد، تاکید کرد: او در نیروی دریایی سپاه نه تنها نقش ایفا می کرد بلکه تعیین کننده نیز بود.

 سردار قاسمی در ایجاد و تأسیس قرب نوح نیروی دریایی سپاه و مهندسی این نیرو نقش اصلی را ایفا کرد.

وی افزود: مرحوم قاسمی علاوه بر اجرای پروژه های نظامی در نیروی دریایی سپاه، پروژه های بسیار بزرگی را در بخش عمران کشور نیز انجام داد.

سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: رستم قاسمی برای موضوعات کاری وزارت راه به چین سفر کرده بود

سردار فدوی: رستم قاسمی برای موضوعات کاری وزارت راه به چین سفر کرده بود