مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-14سياسي

پروسه مولدسازی دارایی های مازاد آموزش و پرورش به کندی پیش می رود


عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه پروسه مولدسازی دارایی های مازاد آموزش و پرورش به کندی پیش می رود، گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی باید جهادی تر این موضوع را پیگیری کنند و این اجازه را بدهند که مدارس متروکه و قدیمی تبدیل به مدارس جدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با برنامه صبح و گفت وگو رادیو گفت وگو، وجود نیروی کار باکیفیت و با انگیزه در مقطع ابتدایی و متوسطه از ضروریات خواند و اظهار کرد: مجلس در حوزه حمایت از آموزش و پرورش کوتاهی نکرده و به عنوان یک مسئله اصلی، مد نظر دارد.

  وی افزود: یکی از اقدامات مجلس در سال 1401 این بود که اجازه مولد سازی دارایی های مازاد وزارتخانه های مختلف از جمله آموزش و پرورش را صادر کرد تا آموزش و پرورش با مولد سازی دارایی های مازاد بتواند مدارس باکیفیتی را بسازد.

  شاکری با اشاره به اینکه پروسه مولدسازی دارایی ها به کندی صورت می گیرد و یک واهمه و ترسی وجود دارد، گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی باید جهادی تر این موضوع را پیگیری کنند و این اجازه را بدهند که مدارس متروکه و قدیمی تبدیل به مدارس جدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروسه مولدسازی دارایی های مازاد آموزش و پرورش به کندی پیش می رود

پروسه مولدسازی دارایی های مازاد آموزش و پرورش به کندی پیش می رود