مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-14سياسي

تجهیز چاه های دستگاه های اجرایی سمنان به کنتور هوشمند


استاندار سمنان با بیان اینکه چاه های دستگاه های اجرایی استان سمنان مجهز به کنتور هوشمند می شوند، گفت: مدیریت مصرف از جمله راهبردهای ما برای مقابله با کم آبی است.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به ضرورت نصب کنتورهای هوشمند در چاه های دستگاه های اجرایی سراسر استان سمنان، تاکید کرد: دو هزار و 118 کنتور هوشمند تاکنون در استان نصب شده اما بازهم باید پیگیری هایی صورت گیرد تا بتوانیم تمام چاه ها را مجهز به کنتورهای هوشمند کنیم.

وی با بیان اینکه تاکید استانداری سمنان 160 حلقه چاهی است که در مجموعه ارگان های اداری استان قرار دارد، ابراز کرد: تا پایان بهمن ماه این چاه ها باید به کنتورهای هوشمند مجهز شوند.

استاندار سمنان گفت: چاه های هوشمند قابل برنامه ریزی هستند در نتیجه اگر قرار باشد بیش از آن میزان آبی که در پروانه بهره برداری آنها ذکر شده، برداشتی انجام شود، آب چاه به صورت خودکار قطع خواهد شد و این موضوع سبب می شود تا مانع اضافه برداشت از منابع آبی شویم.

هاشمی با بیان اینکه یکی از راهبردهای ما در کنار تأمین آب تاکید بر مصرف و مدیریت بهینه است، گفت: برای تغذیه منابع آبی زیرزمینی استان سمنان انجام طرح های آبخیزداری نیز در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز چاه های دستگاه های اجرایی سمنان به کنتور هوشمند

تجهیز چاه های دستگاه های اجرایی سمنان به کنتور هوشمند