مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-14حوادث

همراهی آتش نشانان شیراز در طرح ترافیکی انتظامی زمستانه


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از آماده باش 23 ایستگاه آتش نشانی و 600 نیروی عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از فصل زمستان خبر داد.

- محمدهادی قانع چهارشنبه 23 آذر در رزمایش طرح زمستانه دستگاه های امدادی و اجرایی فارس بیان کرد: 23 ایستگاه عملیاتی فعال در کلانشهر شیراز برای امداد و نجات سریع در فصل زمستان در آمادگی کامل و علاوه بر پوشش حوادث، با آموزش و بازدیدهای مستمر پیشگیرانه در راستاس جلوگیری از حوادث مهم گاز گرفتگی نیز تلاش می کنند.

او ادامه داد: مجموعه 24 ساعته آتش نشانی شیراز با قریب 600 نیروی عملیاتی و 23 ایستگاه فعال و با دارا بودن تیم های تخصصی و تجیهزات ویژه، در حوادث احتمالی فصل زمستان کاملا در حالت آماده باش بوده و امدادرسانی این سازمان فقط به عملیات های شهر شیراز خلاصه نشده و در صورت بروز هر حادثه با هماهنگی مدیریت بحران استانداری فارس حوادث خارج از محدوده شهری نیز امدادرسانی خواهد شد.

قانع همچنین با اشاره به اینکه فعالیت سازمان آتش نشانی در فصل زمستان فقط به امدادرسانی در تصادفات جاده ای محدود نمی شود، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی شیراز از ابتدای فصل پاییز با آغاز پویش پیشگیری از مرگ خاموش علاوه بر آموزش های عمومی در راستای ارتقا فرهنگ ایمنی و افزایش آگاهی شهروندان در چگونگی استفاده از لوازم گاز سوز، به بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی آتش نشانان شیراز در طرح ترافیکی انتظامی زمستانه

همراهی آتش نشانان شیراز در طرح ترافیکی انتظامی زمستانه