مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-14فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری فجر تا فجر


مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان فجر تا فجر تا پایان دی ماه خبر داد.

- تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری "فجر تا فجر" مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر" تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در این خصوص گفت: با توجه به درخواست جمعی از اهل علم و قلم ، دانش آموزان و دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت شرکت در فراخوان و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از حضور نسل جوان و فرهیخته کشور این اقدام توسط ستاد اقامه نماز انجام شد.

وی اظهار کرد: تا کنون بیش از 13 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که استان قزوین با ارسال 1700 اثر، استان سیستان و بلوچستان با ارسال 1554 اثر و استان کرمان با ارسال 1441 اثر رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: این فراخوان در دو بخش کودکان و دانش آموزان (3 تا 18 سال) و بزرگسالان ( 18 سال به بالا) در حال برگزاری است و کودکان و دانش آموزان در بخش فرهنگی و هنری در قالبهای کلیپ ، پادکست ، نقاشی ، خوشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری فجر تا فجر

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری فجر تا فجر