مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-14سياسي

اعطای «جایزه مرحوم دکتر احمدیان» به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات


در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات، 109 مقاله حوزه آکوستیک و ارتعاشات ارائه می شود و برای اولین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می شود.

- اعطای جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات، 109 مقاله حوزه آکوستیک و ارتعاشات ارائه می شود و برای اولین بار جایزه مرحوم دکتر احمدیان به مقاله برتر اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا اوحدی، دبیر کنفرانس و رییس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در این کنفرانس که از امروز به مدت دو روز در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال برگزاری است، گفت: ما در این دوره توانستیم فضا و شرایطی را برای برگزاری این کنفرانس به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین) فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دومین بار است که این کنفرانس به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می شود، گفت: در این دوره از کنفرانس، سخنرانان خارجی و داخلی را به صورت آنلاین و حضوری خواهیم داشت.

دکتر اوحدی گفت: 135 مقاله در حوزه آکوستیک و ارتعاشات در حوزه های مکانیک، برق، مهندسی، عمران، بهداشت حرفه ای دریافت کردیم که از این تعداد مجموعا 109 مقاله پذیرفته شد؛ از این تعداد 94 مقاله به صورت شفاهی ارائه می شود و مابقی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای «جایزه مرحوم دکتر احمدیان» به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات

اعطای «جایزه مرحوم دکتر احمدیان» به مقاله برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات