مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-14سياسي

ضرورت اطلاع رسانی درست و به هنگام برای جلب اعتماد عمومی


رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام از خدمات دولت برای جلب اعتماد عمومی، همراه کردن مردم با اهداف و سیاست های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در هجدهمین سمپوزیوم روابط عمومی ایران که در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، اطلاعات و ارتباطات در دوران معاصر را از مهمترین معیارهای توسعه و پیشرفت جوامع عنوان و اظهار داشت: نفوذ و تأثیرگذاری ارتباطات و رسانه ها تا جایی است که به باور بسیاری از صاحبنظران، اولویت ذهنی و رفتاری انسان ها را تعیین کرده و در اغنای افکار عمومی جامعه و جهت دهی به دیدگاه ها و نگرش های مردم بسیار مؤثر است.

وی افزود: احساس مثبت و مطلوب مردم نسبت به خدمات رسانی دولت، قضاوت ها و برداشت ها نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی را به سمت مثبت و منصفانه پیش می برد و با پرکردن خلاء های ارتباطی، فضای تخریب، سیاه نمایی و شایعه پراکنی علیه نظام اسلامی و دولت را نیز تنگ تر می کند.

سلاجقه با اشاره به تاکید از جوانان و دانشجویان مطرح شده است، یکی از توقعات به حق از دستگاه های مختلف تبلیغاتی و رسانه ای کشور برای روشنگری و زدودن ابهامات و شبهات در جامعه است که با شدت و ضعف در حال انجام است، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی درست و به هنگام برای جلب اعتماد عمومی

ضرورت اطلاع رسانی درست و به هنگام برای جلب اعتماد عمومی