مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-14دانش

دانشگاه ها می توانند در تحولات آینده نقش موثری داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید  رضا غفاریان معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات که تا 24 آذرماه در محل دانشگاه در حال برگزاری است، - معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تغییر و تحولات در این برهه حساس جهانی گفت: دانشگاهها، صنایع و اندیشمندان می توانند در این تحولات نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید  رضا غفاریان معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات که تا 24 آذرماه در محل دانشگاه در حال برگزاری است، گفت: ما اکنون در یک برهه زمانی تحولی قرار داریم که نتایج آن تا 5-10 سال آینده قابل مشاهده است.

وی گفت: در این بازه اتفاقات بسیار مهمی رقم می خورد.

اگر اندیشمندان، صاحبان فکر، فعالان صنعت و دانشگاه ها بتوانند متفق القول در این برهه حساس همفکری و همیاری کنند میتوانیم نتایج امید بخش آن را در سال های آتی ببینیم.

وی با بیان اینکه برخی مصداق ها از این تحولات در حوزه ی علم شامل کوانتوم، رباتیک، دنیای مجازی و انرژی می باشد که اتفاقات شگرفی در آن ها در حال رقم خوردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها می توانند در تحولات آینده نقش موثری داشته باشند

دانشگاه ها می توانند در تحولات آینده نقش موثری داشته باشند