مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-14سياسي

فاطمیه تا سومین سالگرد حاج قاسم/ بانوان کرمانی سنگ تمام می گذارند


مسؤول کمیته بانوان ستاد مردمی سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: از فاطمیه تا سومین سالگرد حاج قاسم حدود 50 روضه خانگی به همراه برنامه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان، همان که جان فدای مردم بود نزدیک است و ستاد بزرگداشت سومین سالگرد و ستاد مردمی در حال تدارک بهترین برنامه ها برای برگزاری این مراسم هستند.

بانوان کرمانی هم در این مراسم نقش آفرین بوده و کمیته بانوان ستاد مردمی سومین سالگرد حاج قاسم قرار است با برنامه هایی که تدارک دیده برای سردار دل ها در این ایام سنگ تمام بگذارد.

زهره مرشد در گفت وگو با خبرنگار فارس به تشریح برنامه های این کمیته پرداخت و اظهار کرد: کمیته بانوان 12 کارگروه دارد که هریک از کارگروه ها نیز زیرمجموعه هایی دارند که با هم افزایی در راستای برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم نقش آفرین خواهند بود.

وی به نقش بانوان در کارگروه اطعام اشاره کرد و گفت: نظارت بر پخت غذاهایی که طی هفته مقاومت بین زائران توزیع می شود با حضور کارشناسان علوم پزشکی انجام می شود تا در این امر به نحو احسن کار صورت گیرد.

مرشد از ظرفیت اسکان550 نفر از بانوان خبر داد و گفت: در خصوص اپلیکیشن مرد میدان نیز بانوان پشتیبانی 24 ساعته خواهند داشت حتی مترجم هم داریم که زوار خارجی بتوانند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمیه تا سومین سالگرد حاج قاسم/ بانوان کرمانی سنگ تمام می گذارند

فاطمیه تا سومین سالگرد حاج قاسم/ بانوان کرمانی سنگ تمام می گذارند