مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-14حوادث

افزایش کشف کلت های کمری به 17 قبضه در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای 2 باند حمل و نگهداری سلاح های جنگی و کشف 17 قبضه کلت کمری و بیش از 400 عدد تیر جنگی در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای 2 باند حمل و نگهداری سلاح های جنگی و کشف 17 قبضه کلت کمری و بیش از 400 عدد تیر جنگی در استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه ای پلیس در سطح استان، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و مأموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان از حمل تعداد زیادی سلاح جنگی و تردد در سطح استان مطلع شدند و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش بی وقفه خود در 2 عملیات جداگانه موفق شدند قاچاقچیان سلاح جنگی را شناسایی کنند، افزود: با توجه به اینکه متهمان در قالب 2 باند اقدام به قاچاق سلاح جنگی می کردند با سرعت عمل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در عملیات های جداگانه ای دستگیر شدند.

سردار مطهری زاده با تأکید بر اینکه اعضای این باندها در مجموع 6 نفر بودند، تصریح کرد: در روند رسیدگی به این پرونده 3 دستگاه خودرو توقیف و راهی پارکینگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشف کلت های کمری به 17 قبضه در خراسان شمالی

افزایش کشف کلت های کمری به 17 قبضه در خراسان شمالی