مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-14سياسي

تلاش شبانه روزی راهداری استان ایلام قابل تقدیر است


تلاش شبانه روزی نیروی های راهداری استان ایلام قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان راهداری ایلام اظهار کرد: راهداری استان ایلام به صورت شبانه روزی به خصوص در ایام اربعین زحمات قابل تقدیری کشیده است.

وی افزود: رانندگان استان ایلام به رغم تبلیغات دشمن در این ایام نیز پای نظام و انقلاب بودند و به تحصن نپیوستند، این حرکت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه باید تبلیغات دشمن خنثی سازی شود، افزود: دشمن در حال سیاه نمایی است، باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل بازگو شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: در این مقطع جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از بخش ها با کشورهای مطرح دنیا رقابت می کند، به رغم همه تحریم ها پیشرفت ها و کارهای ارزشمندی در کشور صورت گرفته است.

وی بیان کرد: به طور مثال در زمینه پزشکی پیشرفت های زیادی در کشور بعد از انقلاب اسلامی به دست آمده است و امروز تمامی بیماری ها در داخل کشور قابل درمان است و حتی از کشورهای دیگر برای درمان وارد کشور می شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: امروز کشورهای اروپایی به دلیل نبود گاز، هیزم در داخل سوپرمارکت های برای فصل زمستان خریداری می کنند، در کشور ما بیشتر مردم با کمترین هزینه از نعمت گاز برخوردار هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شبانه روزی راهداری استان ایلام قابل تقدیر است

تلاش شبانه روزی راهداری استان ایلام قابل تقدیر است