مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-14حوادث

افزایش شمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان یزد در سال جاری


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به تردد روزانه 14 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی این استان، از افزایش شمار جانباختگان حوادث رانندگی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته عمدتاً به دلیل واژگونی خودرو خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به تردد روزانه 14 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی این استان، از افزایش شمار جانباختگان حوادث رانندگی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته عمدتاً به دلیل واژگونی خودرو خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم آغاز طرح ترافیکی زمستانه استان که همزمان با سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: این طرح با هدف تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی جاده ها و جلوگیری از انسداد جاده های مناطق برفگیر و امداد رسانی در مواقع بحران از صبح امروز همزمان در سراسر کشور با حضور کلیه دستگاه های امدادی استان آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و بعد از ان نیز طرح نروزی 1402 آغار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه روزانه تردد 14 هزار خودرو در محور های استان انجام می شود، افزود: متاسفانه آمار جانباختگان حوادث رانندگی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که اکثر این آمار ها مربوط به واژگونی خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان یزد در سال جاری

افزایش شمار جانباختگان تصادفات جاده ای استان یزد در سال جاری