مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-14اجتماعي

مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می آموزد


رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش یزد استان یزد گفت: مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می‎آموزد و آنان را برای ساخت آینده ای بهتر مهیا می کند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش یزد استان یزد گفت: مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می‎آموزد و آنان را برای ساخت آینده ای بهتر مهیا می کند.

محمد ملا باقری در نشست معلمان و مربیان پرورشی مدارس بهاباد با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی برای تأمین مسئولیت پذیری، تربیت سیاسی و تربیت اجتماعی، خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان این مسئله را جدی نگیرند و خود را باور نداشته باشند، حرف های احساسی بزنند و خیلی مطالعه نداشته باشند در واقع مجلس دانش آموزی با کیفیتی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مجلس دانش آموزی آینده دانش آموزان هستند، اظهار کرد: این مجلس مطالبه گر است و مشکلات و مسائل دانش آموزان را منتقل می کند.

ملاباقری تصریح کرد: سازمان دانش آموزی یک نهاد دولتی عمومی زیر نظر آموزش و پرورش استان و نظارت معاون پرورشی فرهنگی آموزش پرورش استان یزد است گفت: هدف آن اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان در حوزه های دینی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می آموزد

مجلس دانش آموزی ظرفیتی است که خودباوری را به افراد می آموزد