مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-14حوادث

آماده باش 19 پایگاه امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش 19 پایگاه امدادی این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانی در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش 19 پایگاه امدادی این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانی در استان خبر داد.

کاظم فلاحی دوست روز چهارشنبه 23 آذرماه در جمع خبرنگاران افزود: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز آغاز شد.

وی اظهارکرد: طرح امداد و نجات زمستانی این جمعیت همگام و همراه با دیگر دستگاه های عضو کارگروه امداد و نجات نظیر پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس 115، مدیریت بحران، علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ادارات گاز، برق و آب در 12 پایگاه ثابت وموقت در شعب و هفت پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و گروه سگهای تجسس و استفاده از 34 خودرو آمبولانس، ست نجات و کمک دار و با مشارکت روزانه 60 نفر نیروی عملیاتی از 23 آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آرزومندیم بارش های رحمت الهی برای فصل سرما فراوان باشد بنابراین جمعیت هلال احمر استان با فعالیت 9 مرکز کشیک امداد و نجات در شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امداد و نجات در استان آماده خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 19 پایگاه امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی

آماده باش 19 پایگاه امدادی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح زمستانی