مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-14ورزشي

جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ!


چند مفسر مطرح دنیای فوتبال بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ با هم جدال توییتری داشتند.

- جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ! چند مفسر مطرح دنیای فوتبال بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ با هم جدال توییتری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین سه شنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر کرواسی را شکست دهد و برای دومین بار در سه جام جهانی اخیر به فینال این رقابت ها برسد.

درخشش فوق ستاره آرژانتینی در 35 سالگی و حضور دوباره اش در فینال جام جهانی باعث شد که جدل توییتری جالبی بین چند مفسر مطرح دنیای فوتبال دربگیرد که پیرس مورگان در مرکز آن قرار داشت.

مورگان یکی از خبرنگاران و مجریان مطرح بریتانیا به حساب می آید که رابطه نزدیکی با کریستیانو رونالدو دارد و مصاحبه جنجالی اخیر فوق ستاره پرتغالی که منجر به فسخ قراردادش با منچستر یونایتد شد هم دست پخت او بوده است.

در جدل توییتری مفسران فوتبالی ابتدا گری لینه کر با اشاره به درخشش لیونل مسی در جام جهانی 2022 نوشت: آیا هنوز درباره بهترین بازیکن تاریخ بحثی وجود دارد؟ پیرس مورگان در پاسخ به لینه کر نوشت که بحثی وجود ندارد و رونالدو را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ!

جدال جالب مفسران مطرح فوتبال درباره برترین بازیکن تاریخ!