مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-14سياسي

انقلاب اسلامی در سایه قرآن در مسیر تحقق آرمانها حرکت می کند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و بدون وقفه در مسیر اهداف و آرمانهای رفیع خود حرکت می کند و تلاش دشمن برای منحرف کردن مسیر انقلاب نیز بی ثمر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش نغمات دینی اظهار کرد: عملکرد استان قزوین در برگزاری مسابقات قرآن خوب و قابل قبول است.

وی با بیان اینکه سطح کیفی این مسابقات بیشتر از انتظار بود، تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ترویج و اشاعه فرهنگ قرانی و اهل بیت بود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش برای ترویج فرهنگ قرآنی در کشور و جهان اسلام بوده است.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است و این تلاش پاسخی محکم به دشمنی کسانی است که سعی می کنند در برابر انقلاب اسلامی و قرآن قرار بگیرند.

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و بدون وقفه در مسیر اهداف و آرمان های رفیع خود حرکت می کند و تلاش دشمن برای منحرف کردن مسیر انقلاب نیز بی ثمر و نتیجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی هر ساله شاهد برگزاری مسابقات قرآن در کشور بوده ایم، اضافه کرد: این مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی در سایه قرآن در مسیر تحقق آرمانها حرکت می کند

انقلاب اسلامی در سایه قرآن در مسیر تحقق آرمانها حرکت می کند