مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-14اقتصادي

تحولات علمی آینده جدی است/ بازبینی در هدفگذاریها منطبق با تحولات


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به تغییر و تحولات در این برهه حساس جهانی گفت: دانشگاه ها، صنایع و اندیشمندان می توانند در این تحولات نقش بسزایی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه  خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید رضا غفاریان معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات، گفت: ما اکنون در یک برهه زمانی تحولی قرار داریم که نتایج آن تا 5-10 سال آینده قابل مشاهده است.

وی گفت: در این بازه اتفاقات بسیار مهمی رقم می خورد.

اگر اندیشمندان، صاحبان فکر، فعالان صنعت و دانشگاهها بتوانند متفق القول در این برهه حساس همفکری و همیاری کنند میتوانیم نتایج امید بخش آن را در سالهای آتی ببینیم.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برخی مصداق ها از این تحولات در حوزه ی علم شامل کوانتوم، رباتیک، دنیای مجازی و انرژی می باشد که اتفاقات شگرفی در آنها در حال رقم خوردن است.

در حوزه تحولات کلان جهانی هم مصداق زیادی وجود دارد که تعدادی از آنها عبارتند از جابجایی قدرت های اقتصادی، جابجایی قدرت های، جابجایی قدرت های با تفکرات تمدن ساز که در اینده تحولی تاثیرگذار را رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات علمی آینده جدی است/ بازبینی در هدفگذاریها منطبق با تحولات

تحولات علمی آینده جدی است/ بازبینی در هدفگذاریها منطبق با تحولات