مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-14بين الملل

پدرخوانده «ایران اینترنشنال»؛ دشمن خبرنگار و آزادی بیان


آل سعود بعنوان پدرخوانده شبکه معاند «ایران اینترنشنال» تلاش می کند تا دروغ پردازیهای خود علیه ایران را در زرورق آزادی و حقوق بشر پیچیده و بدنبال فریبکاری و اهداف شوم ریاض باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی سعودی لیکس در گزارشی درباره وضعیت وخیم رسانه ها و خبرنگاران در داخل عربستان و نبود آزادی بیان در این کشور نوشت: بر اساس اعلام سازمان گزارشگران بدون مرز ، از سال 2017 که محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد حکومت عربستان را به دست گرفته است، تعداد روزنامه نگاران و کاربران و نویسندگان در شبکه های اجتماعی که توسط مقامات سعودی پشت میله های زندان های این کشور قرار گرفتند، بیش از سه برابر شده است.

سازمان گزارشگران بدون مرز در گزارش سالانه خود (2022) عربستان سعودی را که هم راستا با سیاست های غرب برای مقابله با تفکرات ضد امپریالیستی و از بین بردن تفکرات ضد استکباری ملت های منطقه اقدام به تاسیس چندین شبکه ماهواره ای و یا حمایت مالی از شبکه های لندن نشین کرده است، در زمینه آزادی مطبوعات در بین 180 کشور جهان در رده 166 قرار داده است.

این سازمان تاکید کرد که هیچ رسانه آزادی در عربستان سعودی وجود ندارد و این کشور خبرنگاران را تحت نظارت شدید قرار می دهد؛ حتی اگر آن ها در خارج از کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده «ایران اینترنشنال»؛ دشمن خبرنگار و آزادی بیان

پدرخوانده «ایران اینترنشنال»؛ دشمن خبرنگار و آزادی بیان