مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-14حوادث

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه قزوین


رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان قزوین از روز 23 آذر ماه در جاده های استان آغاز شد.

- سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این رزمایش که امروز 23 آذرماه 1401، در محل پلیس راه استان برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله با آغاز فصل زمستان پلیس راه اقدامات مناسبی را جهت پیشگیری از حوادث جاده ای، کاهش تلفات جاده ای و خسارات ناشی از تصادفات و همچنین تسهیل ترددها انجام می دهد و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز با آغاز فصل زمستان با اتخاذ تدابیر مناسب و به موقع و با هم افزایی دستگاه ها امیدواریم بتوانیم ضمن افزایش توان عملیاتی در طرح زمستانی در خدمت هم وطنان عزیز باشیم.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: نیروهای پلیس در 3 ماه اخیر با توجه به حوادثی که در کشور رخ داد به صورت شبانه روزی در آماده باش بودند، اما این امر باعث نشد از مأموریت های دیگر خود غافل شوند.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم با هم پوشانی مأموریت ها و تعامل مناسب بتوانیم سالی بی خطر یا کم خطر را برای رانندگان عزیز داشته باشیم.

کاهش 24 درصدی تلفات جاده ای سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رییس پلیس راه استان قزوین در این رزمایش اظهار کرد: رزمایش طرح زمستانی پلیس راه با هدف اعلام آمادگی دستگاه ها برای ایام زمستان، مدیریت بر ترافیک، پیشگیری از حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه قزوین

آغاز رزمایش طرح زمستانی پلیس راه قزوین