مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-14بين الملل

افشای حضور انگلیس در ماموریت های نظامی «پر خطر» در اوکراین


قائم مقام ستاد مشترک ارتش انگلیس و رییس پیشین تفنگداران دریایی انگلیس به مشارکت نظامیان این کشور در ماموریت های نظامی «پر خطر» در اوکراین اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حمایت های همه جانبه غرب از اوکراین علیه روسیه ادامه دارد، برای اولین بار حضور نظامی انگلیسی ها در این جنگ افشا شده است.

منابع رسانه ای در انگلیس خبر دادند که یک ژنرال ارزش این کشور خبر داد که تفنگداران دریایی انگلیس در سلسله ماموریت های پر خطر در داخل اوکراین حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه دیلی میل ، رابرت ماگووان قائم مقام ستاد مشترک ارتش و رییس سابق تفنگداران سلطنتی انگلیس اذعان کرد که تفنگداران انگلیسی در یک سلسله ماموریت های نظامی پر خطر در اوکراین مشارکت داشتند.

به گفته این سپهبد انگلیسی، نظامیان این کشور در عملیات هایی محرمانه در داخل اوکراین و در یک محیط بسیار حساس انجام وظیفه کردند.

به نوشته دیلی میل، وزارت دفاع انگلیس در سال جاری میلادی (2022) گزارش داده بود که یک تعداد کمی از پرسنل نظامی این کشور در اوکراین مستقر شدند تا امنیت سفارت لندن در کی یف را تضمین و حضور دیپلماتیک انگلیس در اوکراین را حفظ کنند.

این رسانه انگلیسی ادامه داد: اما اذعان سپهبد ماگووان برای اولین بار است که یک مقام نظامی ارشد تایید کرده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حضور انگلیس در ماموریت های نظامی «پر خطر» در اوکراین

افشای حضور انگلیس در ماموریت های نظامی «پر خطر» در اوکراین