مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-14سياسي

مسئولان از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند


فرمانده سپاه قدس گیلان، بسیج را بزرگترین تشکیلات مردمی، معرفی کرد و گفت: مسئولان باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند.

- سردار محمد عبدالله پور، ظهر امروز در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه هدف امام راحل(ره) از تشکیل حکومتی بر اساس اصل اسلام ناب محمدی و قطع سلطه استکبار در ایران و جهان بوده است، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند که ممکن است تمام جهان علیه ایران اسلامی شوند زیرا امام خمینی(ره) دست سلطه را از ایران قطع کرد.

وی با اشاره به تلاش های مداوم دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته گفت: در روزهای اخیر تمام دنیا از اتحادیه اروپا گرفته تا جهان عرب، سعی کردند در ایران سوریه سازی کنند ولی موفق به انجام این کار نشدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مبارزه با جنگ شناختی و رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی افزود: دشمن یک جنگ روانی، شناختی و رسانه ای سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده، به طوری که خارج از فضای حقیقی و در فضای مجازی به گونه ای القا می شود که گویی جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است.

عبدالله پور با بیان اینکه دوران بزن در رو به اتمام رسیده و دشمن در صورت ضربه نظامی به جمهوری اسلامی با پاسخی محکم مواجه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند